8 Nisan 2017 Cumartesi

Yiota Nega - Vima Vima (Γιώτα Νέγκα - Βήμα βήμα) 2014


Adım Adım (Vima Vima)
Herşey seni konuşuyor bu akşam
Ve seni dönmeye çağırıyorlar yalvararak
Ve her ne varsa yaşadığımız düne ait eski şarkılar gibi
Kucakladıklarını hissediyorum beni
Herşey eski anlarımızdan bahsediyor bu akşam
Sönüp gitmediklerini söylüyorlar
Yeniden istiyorum ben de
Giderken alıp götürdüğün gizemleri ve öpücükleri
Hissediyorum adım adım döneceğini
Denizlerin dalgaları gibi bana ninniler söyleyeceğini
Fakat akşamları hala her şey aynı renk bomboz
Zira sen daha dönmedin bana
Ne güzel anlardır seni hissettiğim anlar
Etrafımda senin soluk aldığın anlar
Yeniden gülsen bana, konuşsan hayat hakkında
Ve ben de sussam
Ne güzel anlardır seni tekrar gördüğüm anlar
Boş evimize yeniden girdiğin 
Ve ufak ufak beni öpeceğin
Ve benden çok şey isteyeceğin anlar...

Egemen Altay Şenol
Ankara, 4 Mart 2014

Hiç yorum yok: